maandag 5 september 2011

Vandaag de toer naar het westen gereden als passagier....ieks!

Vandaag voor de eerste keer sinds afgelopen dinsdag weer op de motor. Maar nu dus wel als passagier dus, achterop.
Wim is zo lief geweest om zijn eigen motor thuis te laten en stuurt nu lekker op mijn machine door de Dolomieten.
Ff wennen om met zijn 2-en op de FJR te rijden maar dat gaat dus uitzonderlijk goed!!!!
Stabiele wegligging, toch erg snel in schakelen en remmen, super gewoon.
De weersverwachting was voor vandaag regenachtig, echter de plaatselijke bevolking gaf aan dat we het beste richting Gardameer konden gaan omdat het daar droog zou blijven.
Dat was het inderdaad. De straat was her en der wel nat maar we hebben geen regenpakken nodig gehad.
Vandaag hebben we nog eens de Mendolapas gereden die we afgelopen dinsdag ook al gedaan hadden.
Toen had ik hem zelf gestuurd en nu achterop.......toch wel vreemd......
Het verschil was ook dat afgelopen dinsdag we in de 30 graden reden en nu in een erg indrukwekkend weerbeeld.
Namelijk dwars door de wolken............
Erg mooi mee te maken!
Het leken wel watjes die je kon pakken.
Uiteindelijk zijn we hierna lekker op tijd aangekomen in het hotel.
Met mijn voet ging het vandaag goed. Het leek wel alsof ik de hele dag op een trilapparaat stond.
Hierdoor is denk ik mijn voet zelfs geslonken.........
Ik kon mijn laars gewoon uitkrijgen en zelfs de blauwe verkleuring wordt minder.
Het gaat vooruit!!!!
Jippie !!!!!!!!!!!!!!!
Foto's lukt weer niet vanwege de langzame verbinding dus die komen nog.....
Wordt weer vervolgd....

1 opmerking:

Jeroen zei

Jouw motor als trilplaat. Hardly to believe. :-)