zondag 7 augustus 2011

Mijn Europatoer met de Dolomieten als toetje....

Deze foto is in 2009 gemaakt bovenaan de tolweg bij de de Drei Zinnen, of Tre Cime di Lavaredo.
Dit was nog mijn "oude"  FJR 1300, 2005
Nu heb ik een FJR 1300, 2008 model.
Foto's hiervan volgen!!!!


28 augustus gaat de Europatoer van start..............


Komende dagen probeer ik wat tijd te maken om hier alvast de geplande route te plaatsen die we met een grote groep gaan rijden. Ik heb er in ieder geval veel zin in!
Eerst nog even wat nachtdiensten werken en dan is het alweer bijna eind van de maand zodat we kunnen starten.
De motor is in ieder geval weer helemaal klaar voor dit festijn. Nieuwe banden (Michelin Pilot road 2ct),
Onderhoudsbeurt gehad (20.000 km) en een nieuw Corbin zadel.
Dus de vele kilometers zullen absoluut geen probleem zijn of worden...........
Nog wel even een accu voor de Contour zien te bemachtigen want ik kom vaak zoveel moois tegen gedurende een toertocht dat de twee accu's die ik al heb niet voldoende zijn.
Want filmen gedurende zo'n reis is toch ook wel heel mooi.
Als voorbeeld een filmpje uit 2008, Supertoer.




Foto's zullen er uiteraard ook weer plenty gemaakt gaan worden.
Vooral koeien hebben mijn volledige aandacht.....
Hiervoor gebruik ik een Canon 60D met diverse lenzen.


Geen opmerkingen: